Historie

1986 - je založena společnost LSC, zabývající se v jednom odvětví softwarem a konstrukcí a výrobou speciálního hardwaru. Nepřímo tak navazuje na rodinnou tradici ve stavbě a ladění závodních motorů, především pro motokáry a silniční motocykly.

1991 - se zvyšujícím se používáním elektronicky řízených vstřikovacích systémů, se firma začíná ubírat tímto směrem.

1995 - 2002 - období spolupráce v rallye teamu Škoda Motorsport, kde jsem vyvíjel elektronické systémy pro vozy Felicia KIT CAR, Octavia KIT CAR , Octavia WRC, což zahrnovalo veškerou elektroniku, ladění motorů a aktivních diferenciálů. Pracoval jsem převážně s řídícími systémy EFI a GEMS :

• 1995 - Felicia KIT CAR - řídicí systém EFI EURO 4
• o rok později jsem přestavěl Felicii na řídicí systém vyššího stupně - EFI EURO 96historie1

• 1997 stejný systém je použit pro Octavii KIT CAR
• 1998 vývoj Octavie WRC - použit řídicí systém EFI EURO 12, kdy jsem aplikoval několik principů řízení turbozdmychadla, ALS, powershift, launchcontrol

2002 - LSC se zcela osamostatnila. V průběhu uplynulých let jsem získal stálé zákazníky nejen v ČR, ale i na Slovensku, v Polsku, Rusku, Maďarsku a Německu. V současnosti se převážně zaměřuji na prodej a aplikaci řídících systému pro motorsport. Kromě již zmíněného systému EFI, jsem aplikoval např. Lumenition, Gems, Magneti Marelli, Bosch, MBE, Motec a jiné.

• Realizoval jsem projekty NISSAN - Pulsar GTIR s přeplňovaným dvoulitrovým motorem, s ALS a třemi aktivními diferenciály. Dále pak Sunny, Almery a Micry s atmosférickými motory.

• Další velkou skupinu tvoří realizace vozů Peugeot, Citroen, Škoda, Seat a Opel, převážně v oblasti rallye.

• Nedílnou součástí mé činnosti jsou i doplňkové systémy závodních automobilů, jako datalogging, přístrojové panely, palivoměry, ukazatele zařazené rychlosti pro sekvenční převodovku, interkomy a vysílačky.

Nový Octavia Cup

15.5.2005 odstartoval nový Octavia Cup. Pro tyto vozy jsme dodavatelé elektroinstalace vozidla a motorové instalace.

historie2

Nová Fabia Kit Car 1600

Pro tento nový projekt jsme dodavatelé kompletní elektroinstalace vozidla, řídicí jednotky motoru včetně brždění a ladění motoru.

historie3

PROJEKTY

  • Škoda Fabia Rallye Cup: - vývoj + dodávky vozové elektroinstalace, motorová elektroinstalace, řídící systém EFI Euro 1, přístrojový panel LSC, ladění a brždění motoru, karbonové díly, panely, zrcátka.
  • Škoda Fabia KIT CAR - motorová elektroinstalace, řídící systém EFI Euro 96, přístrojový panel LSC, ladění a brždění motoru.
  • Testovací stav pro Škoda FABIA WRC - zakázka pro Škoda Motorsport - vývoj vlastní elektroniky pro řízení systému PI a PRODRIVE, vývoj a stavba mechaniky testovacího stavu.
  • Josef Kakrda - ISUZU Vehicross - vývoj a stavba vozové elektroinstalace, motorové elektroinstalace, řídící systém EFI Euro 96, systém 6-ti klapkových tělěs sání motoru.
  • NISSAN PICK UP Turbo diesel - ladění řídicího systému DENSO, ladění a brždění motoru.
  • NISSAN PICK UP V6 benzin - řídící systém EFI Euro 96, el.instalace motoru, intercom s mobilním spojením se základnou.
  • Škoda Fabia CRC 4x4 s turbo motorem 2.0 l - elektronika EFI Euro 1, motorová instalace, ladění a brždění motoru.
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.

Přihlášení