Ladíme pro světovou špičku…
+420 603 462 349

M800 OEM Subaru

Plně programovatelná závodní řídící jednotka motoru M800 OEM

 

Subaru Verze 5-6 +  funkce ALS, LAUNCH CONTROL, řazení při plném plynu, PIT SPEED LIMIT, lambda, 1 Mb dataloging v ceně

Subaru Version 7/8 (WRX, UK / Jap / USA verze) +  funkce ALS, LAUNCH CONTROL, řazení při plném plynu, PIT SPEED LIMID, lambda, 1 Mb dataloging v ceně

Subaru verze 9/10 + funkce elektrická klapka, ALS, LAUNCH CONTROL, řazení při plném plynu, PIT SPEED LIMID, lambda, 1 Mb dataloging v ceně

Subaru verze 9/10 + funkce elektrická klapka, ALS, LAUNCH CONTROL, řazení při plném plynu, PIT SPEED LIMID, lambda, 1 Mb dataloging, variabilní časování vaček v ceně

 

Plně programovatelná řídící jednotka diferenciálu:

  • Motec SDC1 pro verze  (WRX STi 2003)
  • Motec SDC2 pro verze  (2004/5/6 modely)
  • Motec SDC3 pro verze (2008 modelů)

 


„Měříme výkon až do výše 1500 koní a 1500 nM.“

Chci navýšit výkon

Ladili jsme pro světovou závodní špičku.

Tito jezdci rádi vyjádřili svůj názor:

Vladimír Vitver

Audi TT-DTM

Audi TT-DTM je našim komplexním projektem, kdy DTMko ovládá kompletní řídící systém od MoTeCu (motec m800,pdm30, c127), kdy hlídáme nejen výkon, ale taktéž ovládáme kompletní trakci vozu. Díky námi naladěné trakci a výkonostním mapám je Vláďa špičkou v závodech do vrchu.

Vladimír Vitver

Roman Kresta

Octavia WRC

U všech Romanových vozů jsme připravovali kompletní elektroinstalace a ladili závodní speciál. Roman je pětinásobný mistr České republiky.

Roman Kresta

LSC Motorsport dodává produkty a služby širokému spektru zákazníků. Vždy platilo, že náročné podmínky automobilových závodů nejlépe prověří kvalitu provedené práce. 20 let zkušeností v oblasti profesionálního motorsportu, inovace a kvalitní technické zázemí jsou tu pro Vás.