Ladíme pro světovou špičku…
+420 603 462 349

Řídící jednotka EURO 8

EURO 8 je jedna z nejmenších, ale zároveň nejvýkonnějších řídících jednotek speciálně vyvinuty pro 6. a 8. válcové motory. Jme založena na POWER-PC procesoru a obsahuje vestavěné nejposlednější technologie automobilových standardů.

Hlavní rysy:
32 bit 132 Mhz POWER-PC procesor
až 8 válců v plně sekvenčním módu
řízení až 2 elektronických klapek
dataloging 8MB
řížení variabilního časování vaček
automatické mapování paliva
řízení lambdy
řízení plnícího tlaku
řízení volnoběhu
až 3 nezávislé mapy

Malý lehký hliníkový box

3 automobilové konektory s vysokou hustotou kontaktů

Hmotnost: 670 gramů

Rozměry: 207x165x40 mm

Komunikace - 3x CAN
posílání CAN informací pro displej a dataloger
konfigurovatelný CAN
Ethernet

Vstupy
4 indukční nebo hallovy vstupy pro otáčky motoru
4 hallovy vstupy pro otáčky kol
9 analogových vstupů pro přepínače
2 vstupy pro snímače klepání
8 analogových vstupů z CAN
2 vstup pro lambda sondy
19 analogových vstupů 0-5 V
vestavěný snímač barometrického tlaku

Výstupy
8 výstupů na vstřikovače
8 výstupů na logickou zapalovací cívku
12 vysokoproudých výstupů včetně PWM
4 výstupy na relé
4 nízkoprodové výstupy
2 výstupy pro lambda sondy
2 výstupy pro elektronickou klapku
2 výstupy H-bridge
1 výstup na hlavní relé
5 výstupů 5,0 V pro napájení snímačů

Speciální funkce
PID řízení plnícího tlaku včetně ALS
speciální konfigurace motoru
řízení pneumatického řazení
PID kontrola trakce
PIT LANE, LAUNCH a manuální omezovač
programovatelné pořadí zapalování
vstup Dat z ABS (TEVES a BOSCH)
možnost zakódovaného softwaru
interní dataloger
variabilní časování až 4 vaček
řízení až 2 elektrických klapek

Napájecí napětí: 7 – 16 V

Teplotní rozsah: -40 až +125 stupňů celsia

Software:
Windows O.S. 2000/XP/
server 2003, server 2008/7
ECT kalibrační software


„Měříme výkon až do výše 1500 koní a 1500 nM.“

Chci navýšit výkon

Ladili jsme pro světovou závodní špičku.

Tito jezdci rádi vyjádřili svůj názor:

Vladimír Vitver

Audi TT-DTM

Audi TT-DTM je našim komplexním projektem, kdy DTMko ovládá kompletní řídící systém od MoTeCu (motec m800,pdm30, c127), kdy hlídáme nejen výkon, ale taktéž ovládáme kompletní trakci vozu. Díky námi naladěné trakci a výkonostním mapám je Vláďa špičkou v závodech do vrchu.

Vladimír Vitver

Roman Kresta

Octavia WRC

U všech Romanových vozů jsme připravovali kompletní elektroinstalace a ladili závodní speciál. Roman je pětinásobný mistr České republiky.

Roman Kresta

LSC Motorsport dodává produkty a služby širokému spektru zákazníků. Vždy platilo, že náročné podmínky automobilových závodů nejlépe prověří kvalitu provedené práce. 20 let zkušeností v oblasti profesionálního motorsportu, inovace a kvalitní technické zázemí jsou tu pro Vás.