Ladíme pro světovou špičku…
+420 603 462 349

Řídící jednotka EURO 4

Řídící jednotka EURO 4 tak ve vozech závodních. Jednotka obsahuje dva nezávislé kanály pro detekci detonací. Širokopásmový NTK UEGO lambda senzor lze připojit přímo k řídící jednotce a lze jej využít pro unikátní automatizované mapování motoru v uzavřené smyčce. Pro mapování V-6 a V-8 motorů může být druhá lambda sonda připojena přes externí modul. Řídící jednotka Euro-4 má vestavěný kontroler H pro ovládání elektronické klapky plynu. Data mohou být zaznamenávány v interním datalogeru jednotky a sdílena s externími zařízeními pomocí dvou nezávislých CAN linek.

Hlavní rysyEuro-4 je poslední generací řídícího systému EFI Technology. Je jednou z nejmenších a nejvýkonnějších řídících jednotek, které byly vyvinuty firmou EFI Technology pro řízení spalovacích motorů až o 8-mi válcích. Je vhodná pro použití jak v sériových vozech, tak ve vozech závodních. Jednotka obsahuje dva nezávislé kanály pro detekci detonací. Širokopásmový NTK UEGO lambda senzor lze připojit přímo k řídící jednotce a lze jej využít pro unikátní automatizované mapování motoru v uzavřené smyčce. Pro mapování V-6 a V-8 motorů může být druhá lambda sonda připojena přes externí modul. Řídící jednotka Euro-4 má vestavěný kontroler H pro ovládání elektronické klapky plynu. Data mohou být zaznamenávány v interním datalogeru jednotky a sdílena s externími zařízeními pomocí dvou nezávislých CAN linek.

Hlavní rysy:
- 40 Mhz PowerPC mikroprocesor
- plně sekvenční vstřikování a zapalování pro motory se 4-mi válci
- plně sekvenční vstřikování pro motory se 6-ti a 8-mi válci
- vestavěný vysokorychlostní dataloger s 8 MB paměti
- automatické řízení vstřikování
- mapovaní vstřikování v uzavřené smyčce
- automatické řízení plnícího tlaku pro turbomotory
- řízení proměnného časování vačkových hřídelí
- automatické řízení volnoběhu.
- ovládání elektronické klapky plynu
- 2 nezávislé motorové mapy

Motory: 1-8-mi válec, atmosferický nebo přeplňovaný

Mapování:
- 2-dimenzionální AN/ SD / MAF
- 2 volitelné nezávislé mapy

Rozměry: 165x95x21 mm

Hmotnost: 365 gramů

Komunikace: 2x CAN 2,0B

Vstupy:
- 4 indukční vstupy (rychlost, sync)
- 2 hall efekt vstupy (RPM, vačka)
- 4 hall efekt vstupy (rychlost kol)
- 3 hall efekt digitální vstupy
- 1 UEGO lineární lambda sonda
- 2 snímače klepání
- 21 universální analogové vstupy pro snímače
- 1 vestavěný snímač barometrického tlaku vzduchu

Výstupy:
- 8 vstřikovací trysky
- 4 indukční zapalovací cívky
- 4 logické zapalovací cívky
- 8 universální a PWM výstupy
- 1 lambda výhřev
- 1 H můstek
- 4 napájení snímačů

Speciální funkce:
- řízení přímého vstřikování benzínu do spalovacího prostoru
- řízení semiautomatického řazení pro sekvenční převodovky
- trakční kontrola

Vnitřní dataloger: 8 MB

Napájecí napětí: 7 až 16 V

Teplotní rozsah: -40 až +125 stupňů celsia
 


„Měříme výkon až do výše 1500 koní a 1500 nM.“

Chci navýšit výkon

Ladili jsme pro světovou závodní špičku.

Tito jezdci rádi vyjádřili svůj názor:

Vladimír Vitver

Audi TT-DTM

Audi TT-DTM je našim komplexním projektem, kdy DTMko ovládá kompletní řídící systém od MoTeCu (motec m800,pdm30, c127), kdy hlídáme nejen výkon, ale taktéž ovládáme kompletní trakci vozu. Díky námi naladěné trakci a výkonostním mapám je Vláďa špičkou v závodech do vrchu.

Vladimír Vitver

Roman Kresta

Octavia WRC

U všech Romanových vozů jsme připravovali kompletní elektroinstalace a ladili závodní speciál. Roman je pětinásobný mistr České republiky.

Roman Kresta

LSC Motorsport dodává produkty a služby širokému spektru zákazníků. Vždy platilo, že náročné podmínky automobilových závodů nejlépe prověří kvalitu provedené práce. 20 let zkušeností v oblasti profesionálního motorsportu, inovace a kvalitní technické zázemí jsou tu pro Vás.