Ladíme pro světovou špičku…
+420 603 462 349

Řídící jednotka EURO 1

Euro-1 je levné řešení řídícího systému motoru od EFI Technology. Originálně vyvinuta jako otevřený systém s výhodným poměrem výkon/cena. Řídící systém je založen na well-proven technologii. Euro-1 byla vyvinuta pro použití na cestovních vozech, vysoko výkonných sportovních a rally vozech.

Euro-1 je navržen na bázi 16-ti bitového, 16 MHz mikroprocesoru NEC a má vysoké schopnosti. Euro-1 může pracovat se vstřikovacími tryskami od 8-mi Ohmů výše s řízením vstřikování dle standardní Lambda sondy v uzavřené smyčce a s automatickým mapováním. Dále umožňuje řízení plnícího tlaku vzduchu v uzavřené smyčce a automatické řízení volnoběhu buď se vzduchovým by-pass ventilem, nebo s krokovým motorkem.

Pro snímání otáček klikového hřídele může být použit jak magnetický, tak Hall efekt snímač, podle typu je určena řídící jednotka. Jako snímače teplot lze použít libovolné NTC snímače jednotlivě nastavitelné, stejně jako další analogové vstupy 0-5 V.

Euro-1 je použit např. v Německém DTC 1600 touring car pro sezónu 2001 a 2002.

Hlavní rysy - maximálně 4 válcové, atmosférické nebo přeplňované motory s semi-sekvenčním vstřikováním paliva; pro max otáčky do 12,000 ot/min.
- dvou-rozměrné mapy používající klapku nebo tlak v sání (MAP) pro zatížení.
- automatické mapování času vstřiku paliva pomocí NTK lineární lambda sondy podle tabulky pro cílovou lambdu.
- sofistikované řízení vstřikování v uzavřené smyčce podle standardní lambda sondy.
- úplné řízení plnícího tlaku v uzavřené smyčce.
- automatické řízení volnoběhu buď se vzduchovým by-pass ventilem, nebo s krokovým motorkem.
- katalytická "light-off" strategie.
- 3 analogové vstupy 0-5 V.
- 2 NTC teplotní vstupy.
- 1 vstup snímače rychlosti vozu.
- 16-ti kanálová diagnostika.
- RS 232 port pro přenos dat do externího dataloggeru.

Motory: 1- 4 válec atmosferický nebo přeplňovaný do 12000 ot/min

Mapování: 2-dimenzionální Apha-N nebo Speed-Density

Rozměry: 152x122x44 mm

Hmotnost: 340 gramů

Komunikace:
CAN 2,0B RS 232 Vstupy: - 4 analogové 0-5 V - 2 NTC teplotní - 1 vestavěný MAP
- 1 barový snímač
- 1 snímač rychlosti
- 1 lambda sensor (lineární nebo standardní)
- 2 přepínače

Výstupy:
- 2 zapalovací cívky
- 4 vstřikovací ventily
- 4 krokový motor
- 2 PWM
- 1 universální vstup
- 1 otáčkoměr a relé palivové pumpy
- 1 výstražná kontrolka

Snímač kliky: Hall efekt nebo elektromagnetický

Diagnostika: 16 kanálů

Napájecí napětí: 7 – 22 V

Software: ECT pro Windows 95/98/ME/2k/NT

Obal: ABS plast

Konektor: 1 x 35-pin AMP
 


„Měříme výkon až do výše 1500 koní a 1500 nM.“

Chci navýšit výkon

Ladili jsme pro světovou závodní špičku.

Tito jezdci rádi vyjádřili svůj názor:

Vladimír Vitver

Audi TT-DTM

Audi TT-DTM je našim komplexním projektem, kdy DTMko ovládá kompletní řídící systém od MoTeCu (motec m800,pdm30, c127), kdy hlídáme nejen výkon, ale taktéž ovládáme kompletní trakci vozu. Díky námi naladěné trakci a výkonostním mapám je Vláďa špičkou v závodech do vrchu.

Vladimír Vitver

Roman Kresta

Octavia WRC

U všech Romanových vozů jsme připravovali kompletní elektroinstalace a ladili závodní speciál. Roman je pětinásobný mistr České republiky.

Roman Kresta

LSC Motorsport dodává produkty a služby širokému spektru zákazníků. Vždy platilo, že náročné podmínky automobilových závodů nejlépe prověří kvalitu provedené práce. 20 let zkušeností v oblasti profesionálního motorsportu, inovace a kvalitní technické zázemí jsou tu pro Vás.